Послідовність математичних одиниць може містити не лише числові значення, а й змінні. У процесі виконання цього завдання дитина навчиться утворювати послідовності з ними, визначаючи правила для кожної з них.
Школяр бачить перед собою послідовність різних, але однотипних предметів, під кожним із яких є клітинка. Зображені предмети чергуються, і дитина розуміє, що і вирази, які під ними перебувають, мусять мати певну систему у своєму чергуванні. Ці вирази складаються як із числових коефіцієнтів, та й зі змінних. Дитина аналізує ті вирази, що знаходяться в сусідніх клітинках та розуміє, як має змінитися число (наприклад, кожне наступне є результатом множення попереднього на трійку або інше число) та як чергуються літери. Школяр має вставити відповідні вирази, скориставшись принципом чергування для цієї послідовності. На новому етапі правило чергування буде іншим.
Ця вправа дозволяє не просто зрозуміти, як створюються послідовності, а й навчитися на практиці користуватися правилами, за допомогою яких відбувається чергування елементів у рядах виразів.