У більшості випадків увага учня концентрується на числах, що входять до складу прикладу. Однак від математичних символів теж залежить багато чого, адже вони означають, яку дію треба виконати з цими числами: додавання чи віднімання, множення чи ділення.
На екрані перед учнем міститься зображення прикладу, де вже є в наявності всі числа, що входять до його складу. Усі вони розташовані в правильному порядку, тож приклад є майже завершеним. Єдине, чого в ньому бракує, — це математичних знаків дій. Варіанти цих символів є нижче. Дитина вибирає серед них потрібні, після чого додає їх в порожні клітинки й завершує приклад. Для того, щоб не просто зробити правильний вибір, а відновити вираз з урахуванням того, який у ньому має бути кінцевий результат, необхідно вміти оцінити числа та їхню взаємодію. Наприклад, якщо результатом є число «300», а перед знаком рівності — числа «5», «6» та «10», значить, їх усі треба перемножити між собою.
Ця вправа змінює акценти та дозволяє дитині більше уваги звертати на ці символи.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.