Рівняння, з якими дитина мала справу досі, були цікаві й складні, але завжди — присвячені певній конкретній темі, що трохи спрощувало опрацювання цих виразів. Ця вправа пропонує розв’язувати різноманітні рівняння, які б містили будь-які матеріали, що дитина вже вивчила досі.
Учень знає три формули скороченого множення — тож усі вони будуть траплятися в цій вправі. Крім того, дитина може і просто розв’язувати ці вирази послідовно, тим паче, що невідомий завжди один, хоча літера, за якою він ховається, може траплятися в кількох різних місцях у рівнянні. Дитина аналізує рівняння та добирає до нього ту формулу скороченого множення, яку можливо використати. Весь хід виконання дій дитина має виконати подумки. Ніяких каркасів або послідовностей ходів.
Школяр лише виконує перетворення виразу за однією з формул, після чого обчислює значення невідомого. І записує його в порожню клітинку відповіді під рівнянням, щоб пройти на наступний етап, тренуючи вміння розв’язувати рівняння такого типу.
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.