Здебільшого дитина виконує різні форми роботи з координатною площиною, орієнтуючись за осями. Однак важливо також звертати увагу на чверті. Теоретично координатна площина є безмежною, адже обидві осі рухаються в усі сторони безкінечно. А завдяки наявності центру, тобто нуля, ця площина розділена на чотири рівні і водночас безкінечні частини — чотири чверті.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з цими чвертями, орієнтуючись виключно на них при знаходження місцеположення точки. Перед школярем міститься координатна площина з однією точкою на ній. У формулюванні завдання, яке перебуває вище, вказується, як цю точку потрібно перемістити — на скільки клітинок та в які боки. Школяр виконує цей рух, після чого визначає, у якій чверті міститься точка після зміни місцеположення. Варіанти відповіді є під зображенням координатної площини.
Порядок зображення чвертей завжди однаковий, тож завдяки виконанню цього завдання дитина твердо запам’ятає його.