Кратність — це цікава властивість чисел, яка означає їхню здатність бути діленим для того чи іншого дільника. Наприклад, «9» є кратним до «3».
На екрані перед учнем міститься зображення кількох робочих зон із різними наборами чисел у кожній із них. Над ними — формулювання завдання, де вказується, якому числу мають бути кратні ті числа, що треба відшукати в кожній робочій зоні. Дитина аналізує кожне, після чого намагається розділити на них число із завдання. Не потрібно обов’язково знаходити абсолютно точний результат ділення. Важливо лише визначати, чи може потрібне число бути діленим до вказаного в завданні так, щоби не залишалось остачі. Для цього необхідні знання певних особливих властивостей чисел. Наприклад, якщо дільник — число, що закінчується на «5», то ділене для нього — будь-яке більше число з нулем або п’ятіркою на місці останнього розряду. Якщо ж дільник є парним числом, то й ділене до нього теж має бути парним.
Завдяки виконанню цього завдання дитина тренуватиметься визначати кратність.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.