Робота з грошима потребує не лише уважності, а й різних математичних умінь. Якщо в процесі виконання попереднього завдання дитина тренувалася обчислювати, скільки грошей можуть заплатити майстру або спеціалісту тої чи іншої професії, то це завдання дасть можливість навчитися підраховувати, скільки кожна доросла людина має заплатити сама — за комунальні послуги.
Перед учнем міститься таблиця з усіма даними: тариф, тобто скільки потрібно платити за умовну одиницю спожитого; кількість спожитого (газу, електроенергії, води — усе залежить від етапу завдання). Учень, знаючи також особливості нарахування за спожитий ресурс, має виконати низку дій, щоб дізнатися, яку суму потрібно заплатити. Дитина має сформулювати приклад та зробити всі обчислення подумки, а в порожню клітинку під задачею вписати лише конкретний результат.
Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання до іншої задачі, але умови й числа будуть сильно відрізнятися від попереднього етапу, тож завдання є структурно різноманітним і надає дитині корисний життєвий досвід.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.
Учень/учениця наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій.