Для того, щоб використовувати відсотки для роботи зі звичайними числами, слід лише пам’ятати про те, як їх можна перетворювати на десятковий дріб. І тоді можливості для застосування знань цієї теми зростають. Наприклад, у ході виконання цього завдання школяру пропонується навчитися визначати відношення між двома числами у відсотках.
Відношення одного числа до іншого – це частка, яка залишається після ділення між ними. Учень бачить перед собою приклад, де частка є відсотком. Ділене або дільник пропущено. Школяр має замінити відсоток на відповідний до нього десятковий дріб. Скажімо, ті ж 90% можна замінити на 0,9. Тоді залишається лише визначити пропущений елемент. Якщо бракувало діленого, то дільник потрібно помножити на цей дріб, а якщо бракувало дільника, то ділене слід поділити на нього. Поряд з виразом є кілька варіантів чисел, що претендують на порожнє місце у прикладі. Дитина обчислює, який з цих варіантів правильний, після чого переносить його у порожнину всередині виразу, доповнюючи його.
Виконання цієї вправи дасть дитині можливість краще зрозуміти, як обчислюється відношення між числами, а також отримати практичний досвід у його знаходженні у відсотках.