Якщо в попередньому завданні дитина лише знайомилася з випадками еквівалентного відношення, то в процесі виконання цієї вправи школяр самостійно буде утворювати вирази, еквівалентні між собою.
Перед учнем міститься таблиця, кожен стовпчик якої відповідає певній умовній літері. У формулюванні завдання подається формула, за якою треба заповнити порожні клітинки цієї таблиці. Наприклад, якщо ця формула стверджує «a:b», і в першому рядку є 2:7, а в другому є лише перше число 4, то на місці другого має бути 14 для того, щоб зберегти правило пропорційності. Школяр аналізує перший рядок, після чого порівнює з ним кожне число в неповних відношеннях і вписує в порожні клітинки потрібні числа, орієнтуючись на принципи еквівалентності. Тобто числа будуть різні кожного разу, але всі вони будуть мати однакове відношення в рядках, відповідаючи формулі, що подається в завданні.
Це не лише закріпить розуміння еквівалентності, а й дозволить дитині згадати правила множення й ділення.