Для того, щоб виконувати різноманітні операції з числами, необхідно спершу навчитися добре в них орієнтуватися. Дитина вже має досить великий досвід у математиці, але перед тим, як переходити до більш складних розділів уже відомих тем і вивчення нових, варто приділити увагу роботі з числовим порядком.
Ця вправа пропонує дитині стати помічником детектива, який шукає заховані числа. У робочій зоні міститься опис числа, але конкретно воно не називається. Учень має за вказаними прикметами зрозуміти, про що йде мова на цьому етапі, після чого — вписати це число під загадку. Поряд із робочою зоною міститься зображення детектива, який веде це розслідування. Опис числа завжди складається хоча б із двох прикмет. Тобто треба не лише здогадатися, про яке число йде мова, а й виконати з ним ту чи іншу дію, наприклад, відняти або додати інше число.
Завдяки цій вправі учень не лише вчиться більш швидко орієнтуватися в числах, а і згадує, як їх можна описати, до яких груп та розрядів вони можуть належати. Наприклад, дитина згадує, що найменше трицифрове число — це «100», а найбільше двоцифрове — «99».
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.