Ця вправа цікава тим, що учню не доведеться виконувати жодних особливих обчислень. Натомість дитині пропонується працювати вже з повністю готовими графіками. Акцент робить на тому, щоб навчити учня знаходити точки перетину між двома прямими.
Учень бачить перед собою порожню координатну площину. Поряд із нею надано дві функції. Вони подаються як у вигляді виразу (тобто інформація подається аналітичним способом), так і в таблиці. Усі клітинки вже містять числа, тож учень може хіба перевірити правильність аналітичного формату за рахунок підстановки, але виконувати обчислення не доведеться. Натомість учню потрібно знайти за координатами точки, на яких розташовано прямі. Дитина аналізує таблицю, ставить точки на потрібних значеннях по осі «х» та по осі «у» для обох прямих. Вони перетинаються. Точку, на якій це відбулося, потрібно виділити. Під графіком є кілька варіантів її координат. Школяр вибирає правильний.
Це завдання дозволяє учню навчитися працювати вже з готовими даними щодо графіків, аби школяр міг працювати вже із взаємодією прямих.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі).