Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені координатні площині та роботі з нею. Перетин двох осей, осі «х» та осі «у», утворює робоче поле, яке ділиться на чотири сектори й кожна точка на ньому має свої координати — своєрідну адресу, яка визначається за цими осями.
Перед учнем міститься порожнє робоче поле для опрацювання. У формулюванні завдання вказуються координати точки, яку слід позначити. Зробити це вкрай просто. Координати виражаються в числах, що міститься в круглих дужках. Перше число — це завжди місцезнаходження по осі «х», а друге — по осі «у». Дитина має звернути увагу на те, чи є ці числа додатними або від’ємними. Далі потрібно знайти ці числа та їхній перетин на полі координатної площини. Школяр знаходить точку, чиє місцеположення описується наданими координатами. У цьому місці й потрібно поставити точку. Після цього починається новий етап завдання.
Виконання цієї вправи дає можливість опанувати базовий рівень роботи з координатною площиною, розуміння якого є важливим для подальших успіхів у цій темі.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.