Ця вправа продовжує курс вивчення теми ймовірностей, але цього разу учень уже не вибирати один із варіантів зображення вірогідності події в числовій формі, а сам її утворюватиме.
Учень бачить перед собою опис певної ситуації, де фігурують різні варіанти розвитку подій. Дитина має визначити, яка ймовірність того чи іншого сценарію, орієнтуючись за числами, що надаються в задачі. Наприклад, там вказується, що з восьми поїздів, які приходили на станцію, чотири були заповнені, а чотири — порожні. Оскільки 4 — це половина 8, вірогідність того, що наступний поїзда теж буде заповнений, можна зобразити у вигляді дробу з одиницею в чисельнику та двійкою в знаменнику. Виконання цього завдання переводить розуміння ймовірностей у більш практичну площину й дозволяє дитині вже самостійно оцінювати вірогідність того чи іншого сценарію.