Учень уже знає, що будь-яка послідовність чисел має закономірність свого формування — той самий «крок», який має пройти число, те, наскільки потрібно кожного разу додавати попередній елемент, аби знайти наступний для цього числового ряду.
На екрані міститься зображення відкритої книги, на першій сторінці якої є кілька десяткових чисел. Дитина аналізує їх та знаходить закономірність формування послідовності шляхом віднімання від останнього вказаного елемента попередній. Знайшовши це число, для того, щоб продовжити послідовність, потрібно лише додати його до останнього відомого елемента, потім це ж число додати до того десяткового дробу, який вийшов у результаті — і так до кінця. Для продовження послідовності учень має кілька варіантів, що подаються під книгою. Дитина вибирає серед них потрібні та розміщує на порожній сторінці, зберігаючи правильний порядок і завершуючи послідовність.
Ця вправа закріплює вміння знаходити цю закономірність та використовувати її для продовження вже початої послідовності.