Таблиці — досить розповсюджений формат подачі інформації, у тому числі й у математиці. Причина їхньої популярності – у високому рівні структурованості інформації та легкості сприйняття. Ця вправа використовує таблиці замість звичайних прикладів.
Перед учнем міститься зображення таблиці, де кожен стовпчик — або числове значення літери, або результат прикладу, приклади розміщено горизонтально. Наприклад, перші три стовпчики — це «а», «b» та «с», тоді як четвертий — вираз «a+b+c», тож у четвертий квадратик треба вписати те число, яке є сумою чисел у трьох перших. Дитина вивчає зміст таблиці. Десь пропущено результат тої чи іншої дії між елементами виразу, десь бракує одного з цих елементів. Дитина, зорієнтувавшись у таблиці, заповнює її порожні клітинки.
Ця вправа розвиває уважність та концентрацію, бо учню доводиться постійно «мандрувати» таблицею, аби співвідносити числа за формулами і знаходити невідомі від’ємники або ж суму кількох доданків тощо.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.