Координати точки — це її місцезнаходження в системі, яку показує координатна площина. Важливо розуміти, що при зміні положення точки на певну кількість клітин змінюються і її координати.
Перед школярем — координатна площина лише з однією точкою. У формулюванні завдання, що міститься вище, вказується, як необхідно перемістити цю точку — на скільки клітинок та в який бік. Клітинки дитина має застосувати лише як знаряддя, тоді як головним у цій вправі є не їхня кількість і навіть не переміщення точки, а знаходження її координат на новому місці. Дитина, поставивши точку, куди потрібно, має проаналізувати її положення по обом осям та вписати результати аналізу в каркас відповіді, що міститься нижче координатної площини.
Виконання цієї вправи дасть учню можливість зрозуміти, як використовувати координатну площину для аналізу положення точок при зміні їхнього знаходження. Точка залишається тією ж, але змінюється її місцезнаходження в просторі.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.