У процесі виконання цього завдання дитина почне використовувати зв’язок між дробами та відсотками для того, щоб виконувати між ними перетворення. Відсоток – це приватний випадок десяткового дробу, що має специфічний формат зображення, який є зручним для багатьох операцій. Але для успішного використання відсотків у майбутньому потрібно спершу навчитися з цим форматом працювати.
У формулюванні до завдання називається конкретний відсоток від цілого, наприклад, 23%. Нижче є малюнок, у структуру якого вписано декілька дробів. Серед них треба вибрати той, що є еквівалентом до названого відсотка. Є лише один правильний варіант, але всі інші, що там є, перебувають там не випадково. Вони є неправильними, але подібними до виразу у відсотках, тож плутають учня. Школяр має зрозуміти значення кожного з варіантів. Наприклад, якщо у завданні подається 18%, то дитина розуміє, що йде мова про 18 частин зі ста або про десятковий дріб 0,18. Якщо його немає серед варіантів, то слід знайти його еквівалент у вигляді звичайного дробу. Ним є, наприклад, дріб з числом 9 у чисельнику та числом 50 у знаменнику.
Виконання цього завдання дасть дитині зрозуміти, що відсотки відрізняються від дробів не лише символом “%”, а й форматом зображення частини цілого, яку відсотки передають не так, як дроби.