Якщо невідомий компонент виразу, який має форму літери, міститься просто поряд із числом, і між ними немає ані знаку «+», ані знаку «-», то це слід трактувати як множення. Тобто «23а» є виразом, де число «23» треба помножити на число, що ховається за «а».
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься застосовувати на практиці правила зміни знаків при множенні невідомого на число. Правила досить прості. Якщо числа мають однакові знаки, то добуток буде додатним числом, а якщо різні — то від’ємним. Наприклад, якщо помножити два додатні числа, то додатним буде й добуток, рівно як і у випадках, коли перемножується пара від’ємних чисел. А от якщо один множник є додатним, а другий — від’ємним (не важливо, перший чи другий), то й добуток буде від’ємним. Учень матиме в завданні вираз, де певне число треба помножити на літеру, а нижче — числова пряма, де міститься ця літера на тому чи іншому місці відносно нуля. Дитина визначає знак перед числом, що ховається за літерою, після чого визначає, яким є добуток у виразі з ним.
Виконання цієї вправи дозволить дитині поєднати розуміння числової прямої з використанням правил вибору знаку перед добутком.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.