Дитина звикла виконувати різні математичні дії автоматично, але важливо розвивати розуміння цих дій.
Учень грає роль учня чарівника, який займається перетвореннями. Дитині в завданні подається приклад кількох умов і формулюється питання про те, як змінить результат виконання тої чи іншої дії, якщо певним чином змінити елементи прикладу. Наприклад, збільшити зменшуване на «0,9» і збільшити від’ємник на «0,7». Дитина має зосередитися на тому, як взаємодіють ці числа: якщо збільшується зменшуване, то частка теж буде більшою, а якщо збільшується від’ємник, то частка зменшується. Тож для того, щоб дізнатися, що станеться з часткою, потрібно від числа, на яке збільшується перший елемент, відняти число, на яке збільшується другий — тож частка збільшується на «0,2». Такий варіант і має вибрати дитина з-поміж інших. На різних рівнях подаватимуться не лише різні числа, а й різні дії та їхня послідовність.
Коли учень бачить знак множення, то відразу згадує табличку множення, яка допоможе незалежно від того, чи йде мова про багатоцифрове ціле число, чи про дробове. І це добре, але важливо зберігати розуміння самої природи дій, які виконуються з числами. У цьому допоможе подана вправа.