Ця вправа підсумовує тему відношення чисел, дозволяючи дитині використати досвід у пошуках еквівалентності між парами чисел за допомогою встановлення коефіцієнту пропорційності і правильного його використання.
Учень бачить перед собою низку пар чисел, що відносяться одне до одного. Вони розташовані у два стовпчики. Стовпчики різні, а от у кожному рядку мають бути еквівалентні пари чисел, що мають пропорційний зв’язок. Спочатку в другому стовпчику числа розташовані хаотично, і завдання, що ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб перемістити кожну пару чисел у другому стовпчику до їхніх еквівалентів у першому. Зробити це можна за допомогою коефіцієнта пропорційності. Дитина по черзі обчислює його значення для кожної з пар у першому стовпчику, після чого перевіряє, яка пара в другому має такий самий коефіцієнт.
Розташувавши всі пари чисел у правильні місця, дитина проходить на наступний етап, де потрібно буде виконати аналогічний набір дій з іншим набором пар, і велика їхня кількість остаточно закріпить знання цієї теми.