Під час виконання попередніх завдань дитина знаходила пропорційний зв’язок між різними парами чисел. Кожного разу увага приділялася цим числам та пошуку еквівалентів, але це завдання зміщує акценти, пропонуючи звернутися до коефіцієнту пропорційності, тобто до пошуку того числа, за допомогою якого й можна добирати пари чисел, пов’язаних між собою.
Перед учнем міститься зображення вже заповненої таблиці. Кожен стовпчик — інше значення довжини певного відрізка. Кожен рядок — пара чисел, які означають відношення довжин цих двох відрізків одного до іншого. Школяр бачить, що всі пари чисел еквівалентні. Дитина вибирає більше число й ділить на нього менше в цьому ж рядку, щоб дізнатися коефіцієнт пропорційності. Це число треба вписати в порожню клітинку нижче.
Цей коефіцієнт є загальним для всіх прикладів, у чому легко пересвідчитись, адже результат ділення для кожного рядка буде однаковим.