Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені лінійним функціям, і в процесі її виконання школяр вчитиметься знаходити їх серед інших виразів.
Перед учнем міститься зображення кількох математичних виразів. Вони досить подібні і виглядають як рівняння, де «у» дорівнює певному виразу з «х». Важлива відмінність лінійної функції, яка виражається в зовнішньому вигляді таких виразів, у тому, що аргумент не може бути піднесеним до степеня. Дитина має зрозуміти, що перед нею не просто рівняння, а особливий вираз, який при наявності різноманітних варіантів комбінацій дій та чисел має певну структуру. «Х» є аргументом, який пов’язується з «у», а інші елементи вже можуть бути довільними числами.
Завдяки виконанню цього завдання дитина не просто тренуватиметься вибирати лінійну функцію, а й навчиться відрізняти такі вирази від усіх інших. Це дасть змогу учню добре зосередитися на цих виразах для подальшої роботи.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.