Тривимірні фігури будуються на базі кількох двовимірних, які об’єднуються таким чином, щоб об’ємна фігура набула ще і глибини. Для того, щоб працювати з такою тривимірною фігурою, необхідно мати базові знання про ті, що входять до її складу. І в процесі виконання цього завдання школяр тренуватиметься знаходити площу двовимірних фігур у тривимірній.
Перед учнем міститься зображення такої фігури, де позначають сторони однієї її грані. Її площу і треба визначити учню. Для того, щоб трохи заплутати дитину, серед цих чисел подається й зайва характеристика, наприклад, потрібно дізнатися площу чотирикутника в основі, але разом із його довжиною та шириною подається також висота об’ємної фігури. Її враховувати не потрібно, перемноживши лише перші два числа.
Виконання цього завдання розвиває в дитині краще розуміння об’ємних фігур, їхньої структури та того, що з ними можна робити.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник.