Рівняння об’єднуються в систему не без причини. Це властиво лінійним рівнянням, які описують місцеположення точок на координатній площині. Значення «х» та «у» є не випадковими числами, а координатами на цій площині за двома осями.
Школяр бачить перед собою пару прямих. На кожній є по дві точки, що мають певні координати. Так і будуються прямі: через ці дві точки проходить лінія. А якщо прямих дві, то потрібні чотири точки, які є невідомими для двох рівнянь, що об’єднуються в систему. Під зображенням площини є кілька систем, які претендують на роль рівнянь, що зображують координати для цих точок. Дитина має розв’язати ці рівняння, щоби зрозуміти, яка із систем підходить для цього випадку. Рівняння надаються короткі та досить прості, але важлива їхня взаємодія в рамках системи. Лише дізнавшись «х» у першому рівнянні, можна обчислити «у» за допомогою другого або навпаки.
Ця вправа дозволить дитині навчитися краще пов’язувати рівняння з тим, які прямі є на координатній площині.
Учень/учениця наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.