Попередні завдання дозволяли дитині краще зрозуміти відсотки та те, як вони пов’язані з дробами. Ця вправа надасть можливість отримати практичний досвід вже безпосередньо у використанні відсотків для того, для чого вони здебільшого й потрібні. Йде мова про знаходження відсотків від числа.
Будь-яке число сприймається як умовна одиниця, тобто як 100%. 20% від 12 000 і від 150 є різними числами, але в обох випадках це одна п’ята від числа. Перед учнем є кілька прикладів, де дізнаються певний відсоток від числа. Приклади повністю різні, але кожен вже має свій варіант відповіді. Серед них є лише один, що було розв’язано правильно. Школяр виконує знаходження відсотків від числа у кожному, перевіряє правильність запропонованих результатів та вибирає того єдиного героя, який виконав цю дію правильно. Якщо слід дізнатися 34% від 200, то дитина спочатку переводить відсотки у десятковий дріб, а це – 0,34 для наданого випадку. Потім потрібно число 200 помножити на 0,34. Результат – число 68. Будь-яка інша відповідь є неправильною.
Завдяки виконанню цього завдання школяр не просто навчиться знаходити відсоток від числа, а й закріпить це вміння, повністю його опанувавши завдяки наданій практиці.