Знайти кут у геометричній фігурі простіше, ніж у випадку з кількома прямими, що перетинаються. Чому? Тому що відомі досить зрозумілі властивості кутів у фігурах, наприклад, що сума всіх кутів будь-якого трикутника дорівнює 180 градусам, а також що всі кути квадрата — прямі.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити кути, маючи справу лише з прямими, які перетинаються. Наприклад, перед учнем — композиція з двох паралельних прямих, обидві з яких перетинає третя. Школяр має вирахувати невідомий кут, знаючи величину відомого. Для цього потрібно скористатися знанням властивостей кутів. Під зображенням кута є активна кнопка, де схована підказка про властивості опрацьованих прямих.
Для знаходження невідомого в цій вправі дитині може знадобитися ціла послідовність дій, тому виконання цього завдання є корисним для розвитку аналітичних здібностей дитини та вміння планувати, а також — для роботи з кутами загалом.
Учень/учениця використовує властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.
Учень/учениця наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур.