Кути в чотирикутниках перебувають в певному співвідношенні одне до одного. Характер цього зв’язку залежить від того, до якого виду належить чотирикутник. Наприклад, у прямокутниках та квадратах усі кути — прямі.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься обчислювати кути чотирикутників, маючи як основу лише інші кути та використовуючи знання про властивості наданих фігур. Перед учнем — чотирикутник. У чотирикутнику вже вказується відомий кут та ставиться питання про конкретний невідомий. Під фігурою — кілька варіантів відповіді. Тільки один із них — правильний. Дитина згадує властивості кутів наданої фігури, після чого виконує потрібні обчислення та вибирає один із варіантів. На кожному етапі відрізнятиметься не лише вид фігури, а й її спосіб зображення.
Виконання цієї вправи дозволить дитині навчитися спиратися на знання властивостей фігур при знаходженні невідомих елементів фігури.