Особливість грошей полягає не тільки у відсутності всіх можливих номіналів, а й у тому, що «відстань» між найближчими купюрами постійно зростає. Тобто дитина вже знає, що нема банкноти номіналом у «14» гривень – її доведеться набирати з кількох купюр меншої вартості. Проте у цій вправі особливу увагу доведеться звернути саме на те, що між купюрами номіналом у «10» та «20» гривень відстань набагато менша, ніж між купюрами номіналом у «200» та «500» гривень, хоча обидві пари є сусідніми, тобто між ними немає інших. Це створює певну плутанину: підрахувати гроші стає складніше через те, що одна дійсно велика купюра може бути більшою навіть за наступну за номіналом, до якої додається ще кілька дрібних. Завдяки цій вправі дитина вчиться більш впевнено рахувати гроші, знаходячи, в якій з груп купюр дійсно більша сума. На екрані перед учнем таких груп дві. Учень ретельно підраховує суму в першій, а після цього – в другій. Особливу увагу треба звернути на ситуацію з великими купюрами: одна пʼятисотка з трьома двадцятками дає більшу суму, ніж чотири банкноти по сто гривень кожна. Учень обирає групу, яка є найбільшою, після чого дитина проходить на наступний етап, де на неї чекатиме нова комбінація банкнот.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.