Учень/учениця: розуміє сотню як одиницю лічби; знає способи утворення трицифрового числа.
Назви чисел та правила лічби. Встановлення кількості предметів за допомогою лічби. Порівняння чисел.
Учень/учениця: розуміє сотню як одиницю лічби; знає способи утворення трицифрового числа.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання круглих чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: виконує ділення круглого числа на кругле.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання чисел; перевіряє правильність виконання арифметичних дій додавання і віднімання.
Учень/учениця: виконує множення двоцифрового числа на одноцифрове; одноцифрового числа на двоцифрове.
Учень/учениця: розуміє поняття чисельник дробу і знаменник дробу; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності.
Учень/учениця: розуміє сутність дії ділення з остачею.
Учень/учениця: розуміє, що остача повинна бути меншою за дільник; виконує ділення з остачею.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: знає формули обчислення периметра прямокутника, квадрата; розв’язує задачі на обчислення периметра прямокутника, квадрата; розв’язує задачі на знаходження довжини сторони квадрата за відомим периметром.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; знаходить розв’язки нерівності зі змінною способом добору із кількох запропонованих.
Довжина. Маса. Місткість. Вартість. Час. Дії з величинами.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється довжина та їхнє скорочене позначення: міліметр (мм), сантиметр (см), дециметр (дм), метр (м) , кілометр (км) та маса – грам (г), кілограм (кг), центнер (ц), тонна (т).
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Поняття «задача». Прості задачі. Розв’язування простих задач. Загальні прийоми розв’язування задачі.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: розв’язує складені задачі із взаємопов’язаними величинами: задачі на знаходження суми, різницеве чи кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до них; задачі на знаходження четвертого пропорційного; задачі на подвійне зведення до одиниці; задачі на спільну роботу.