Досі дитина створювала і доповнювала послідовності, які базуються на розмірі, кольорі або формі предметів. Це досить цікаво і при цьому – відносно легко, адже зовнішні параметри сприймаються без зусиль. Інша справа – працювати з послідовностями чисел. У ході виконання цього завдання дитина робитиме саме це. На екрані перед учнем міститься послідовність чисел. В принципі, дитина вже знайома з однією такою – природним порядком чисел, котрий теж є свого роду послідовністю. Але ті, з якими стикатиметься дитина, виконуючи це завдання, будуватимуться за іншими принципами. Перше, що має зробити дитина, це зрозуміти, за якими саме. Наприклад, може бути використаний принцип створення числової послідовності через певний «крок», наприклад, у послідовності можуть бути тільки непарні числа, або через певну кількість чисел, як-то «34», «37», «40» тощо. Більш екзотичні види послідовностей використовують складні числа, в яких змінюється тільки одна цифра. Так чи інакше, елементи послідовності, які знаходяться поряд, можна порівняти, аби зрозуміти закономірність її створення. Після цього дитина має доповнити послідовність, яку бачить на екрані, адже вона не повна: в ній бракує останніх елементів. Учень вводить правильні числа, після чого проходить на наступний етап до нових аналогічної послідовності.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.