Діаграми Венна дуже цікаві з точки зору способу подачі інформації. Вони здатні позначити якості та властивості різних предметів, шукаючи між ними щось спільне. Крім того, візуальний спосіб подання інформації сам по собі цікавий для дитини. Головне – навчитись правильно розуміти цю інформацію. У ході виконання цього завдання дитина буде робити саме це. На екрані перед учнем на кожному етапі буде нова діаграма Венна. Виглядає вона наступним чином. Є два кола, в кожному з яких знаходиться певна кількість обʼєктів. Кола різного кольору, а ці обʼєкти повторюють колір свого. Проте кола накладаються, і дитина підраховує число фігур, які знаходяться в обох водночас. Це означає, що учень має знайти ту область, яка є спільною для обох кіл, підрахувати тамтешні фігури незалежно від їхнього кольору, адже вони знаходяться в обох групах. Під діаграмою є кілька варіантів того, скільки цих фігур, спільних для обох кіл, є в наявності. Учень обирає відповідне число, і проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічне завдання, але колір кіл, а також форма зображених в середині фігур, буде іншою – як і їхнє число. Ця вправа надає базові навички роботи з діаграмами Венна і дозволяє навчитись розуміти інформацію, яка була в них закладена.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.