На противагу таблиці множення є й таблиця ділення – тобто ділення на числа першої десятки. Особливість цього процесу полягає у тому, що на «2» чи «3» всі числа не діляться, тож діленим може бути тільки певне і завжди досить велике число. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись ділити на «1». Ця вправа є найлегшою і відкриває групу завдань, де дільниками виступають числа першої десятки. Ділення на «один» таке ж просте, як і множення. Якщо спробувати пояснити цей процес, то загальну кількість предметів (тобто початкове число, ділене) «беруть» повністю, не розділяючи. Тобто, по суті, ділення на одиницю є, як не парадоксально, процесом, що заперечує ділення. Початкова цифра не змінюється, і ділене дорівнює частці. У цьому завданні дитина на кожному етапі вправи ознайомиться з новим прикладом цього явища і переконається в універсальності описаного вище правила. Будь-яке число при діленні на одиницю не змінюється. Тож учню, щоб пересуватись між етапами вправи, треба просто у порожню клітинку після знаку рівності вписувати те ж число, що й знаходиться на місці діленого. Таким чином учень готується до виконання більш складного ділення з іншими числами.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.