У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись ділити на «три». Це практична вправа, що має закріпити та покращити навички роботи з числами, які учень засвоює у школі. На кожному етапі завдання перед дитиною міститься новий математичний приклад. Ділене змінюється, тоді як дільником виступає тільки одна цифра – трійка. Для виконання цього завдання дитина має дійсно добре знати таблицю множення, памʼятаючи ті її розділи, де одним з множників є трійка. Виконуючи це завдання, дитина вчиться більш впевнено і швидко ділити на «три», запмʼятовуючи кожен окремий випадок і відповідь на кожен приклад. Хоча може здатись, що вправа досить одноманітна, є два моменти, які її урізноманітнюють. По-перше, завдання має приємне візуальне оформлення: цифри зображені гарно і стильно, а також колір їх змінюється на кожному наступному етапі. По-друге, (і це головне) далеко не кожне число ділиться на «три». Учень досить швидко зрозуміє, що кількість ділених обмежена ще більше, ніж у випадку з діленням на двійку. Цікаво, що число «три» є специфічним кроком, який розділяє числа, придатні для ділення на трійку. Наприклад, на «3» ділиться число «12», а наступним цілим числом є «15», між якими якраз трійка ділень на числовій прямій.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.