Ця вправа – практичний тренажер для тренування навичок ділення саме на число «4». На кожному етапі перед учнем новий короткий приклад, де змінюється ділене, але дільником завжди виступає саме четвірка. Завдання полягає у тому, щоб знайти частку, тобто вирішити приклад. Учень проводить необхідні обчислення і вводить число-результат у порожню клітинку після знаку рівності. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру з наступним математичним виразом. В цілому вправа здається досить одноманітною, але учень вже вкотре помічає, що кількість чисел, які підходять на роль діленого для роботи з четвіркою, зменшується. Як і у випадку з двійкою, ділене має бути парним числом, проте далеко не кожне таке підходить. Якщо уявити числову пряму, то між діленими для четвірки числами як раз чотири «кроки». Наприклад, на «4» ділиться «16», а також число «20». Окрім того, для безпомилкового ділення на четвірку учень має дійсно твердо знати таблицю множення, щоб згадувати, яким є другий множник (котрий є часткою у прикладі з діленням), якщо добуток є, скажімо, вісімкою. Поступово учень рухається між етапами все швидше і швидше – це означає, що дитина дійсно засвоїла цю тему.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.