Ця вправа продовжує низку завдань, які присвяченні діленню на кожне число першої десятки. Особливість цього набору вправ в тому, що головним тут є не початкове число, тобто ділене, а саме дільник, тобто другий член прикладу, те число, на яке, власне, ділять. Якщо множники рівноцінні, то з діленням все складніше, адже тільки дільник може бути будь-яким числом – на роль діленого підходить далеко не кожне, адже все досить індивідуально. У випадку з діленням на «6» чисел, які підходять на роль діленого, ще менше. На екрані на кожному етапі вправи перед учнем міститься математичний приклад з діленням. Дільник – число «6», незалежно від рівня, а от ділене змінюється. Учень, вже пройшовши минулі вправи цього циклу, розуміє логіку вибору: на числовій прямій між діленими для цього завдання якраз шість «кроків», наприклад, діленим може бути число «24» та «30». Хоча працювати з більшими числами складніше, пройти це завдання не надто важко завдяки знанням таблиці множення. Адже ділене – це колишній добуток, отже дитині для знаходження частки треба просто згадати інший множник у тій частині таблиці множення, яка повʼязана за числом «6». Наприклад, якщо діленим виступає число «24», то учень згадує, що воно є результатом множення шістки з четвіркою. Коли учень вводить число-результат на місце частки, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.