Ділення на числа після пʼятірки є досить складним для дитини, тому вивчається у окремій вправі. Справа в тому, що учень буде працювати вже з більшими числами, ефективна робота з якими вимагатиме більшого напруження памʼяті на кращого знання ділення. У ході виконання цієї вправи дитина просто буде ділити на вказані вище числа (дільниками будуть тільки вони), а й старатись робити це максимально швидко. Цьому відповідає формат вправи. На екрані перед учнем розміщено пару прикладів з дією ділення та означеними дільниками. На кожному етапі вправи пара нова. Учень має згадати відповідь та вирішити обидва приклади, вписавши у порожню клітинку після знаку рівності правильну відповідь. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап до нової пари прикладів. важливим є те, що ці вирази досить подібні. Тобто, якщо у верхньому треба «30» поділити на «5», то у нижньому – «36» поділити на «6». Отже, числа, з якими доведеться працювати учню, знаходяться досить близько одне до одного, що грає роль додаткової підказки. Важливо, що коли учень перестане робити помилки, треба буде звертати увагу не тільки на правильність відповіді, а й на час, який витрачає дитина на його пошуки.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.