У ході виконання цього завдання дитина буде закріплювати отримані в школі знання стосовно теми ділення на сімку, перетворюючи їх на практичні сталі навички, які можна використовувати у виконанні різних вправ швидко і без помилок. На екрані учень бачить математичний приклад з дією ділення – новий для кожного наступного етапу. Проте дещо є спільним між всіма ними: це наявність числа «7» в якості дільника, тоді як ділене змінюється на кожному рівні вправи. Важливо, що ділене завжди підходить для того, щоб учень міг розділити його на «сім» рівно, без залишку. Таких чисел серед невеликих небагато, отже дитині доведеться працювати з багатоцифровими числами. Проте завдяки знанням таблиці множення і розумінню того, що ділене – це колишній добуток, дитина зможе знайти частку для кожного прикладу. Учень виконує всі обчислення і вводить число-відповідь у порожню клітинку, яка знаходиться після знаку рівності. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де виконує аналогічні дії з новим прикладом. Попри досить просту і одноманітну механіку виконання вправи її роль не можна недооцінювати – дитина має добре вивчити приклади ділення на «7», аби виконувати цю дію швидко як частину більш складних прикладів у майбутньому.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.