Вправа, присвячена діленню на «вісім», схоже на всі попередні у цьому циклі завдань. Вона тренує вміння ділити на число «8», яке виступає в ролі дільника. Ділене змінюється на кожному наступному етапі вправи, але дільником завжди є тільки число «8». Учень аналізує приклад, який бачить на екрані, і згадує, з чим треба помножити вісімку, щоб в результаті отримати число, яке виступає в ролі діленого. Другий множник у цьому прикладі є часткою, тобто результатом ділення. Таким чином дитина остаточно і твердо закріплює розуміння звʼязку множення і ділення як двох протилежних і взаємоповʼязаних процесів. Завдання полягає у тому, щоб у порожню клітинку після знаку рівності вписати число, яке є результатом дії ділення. Хоча розуміння цього процесу і є важливим, коли учень вже дійшов до опрацювання числа «8» в якості дільника, він вже має досить добре усвідомлювати роль ділення і структуру цієї дії. Тож дитині залишається просто вивчити кожен окремий випадок ділення на «8» двоцифрових чисел, щоб в майбутньому використати ці знання при вирішенні більш складних завдань. Таким чином ця вправа тренує не тільки математичне мислення, а й памʼять і концентрацію загалом. Чим швидше дитина рухатиметься між етапами, вводячи після знаку «дорівнює» правильну відповідь, тим краще.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.