Ділення на «девʼять» є дуже особливим, як, власне, і множення з використанням цієї цифри. Уважний учень, виконуючи цю вправу, помітить кілька цікавих закономірностей. Наприклад, що ділення на «девʼять» можливе тільки з числами, які раніше були опрацьовані в якості добутку при множенні саме з девʼяткою. Або що для ролі діленого підходять числа, цифри яких у сумі дають девʼятку, наприклад, «54» або «72». Обчислити ж частку, виконуючи цю вправу, теж дуже легко. По-перше, учень може скористатись вже відомим йому способом і згадати таблицю множення на «девʼять», розуміючи, що кожен добуток там тепер є діленим, а часткою є інший (тобто не девʼятка) множник. Коли учень вводить частку у порожню клітинку після знаку рівності, то проходить на наступний етап, до нового аналогічного прикладу, де девʼятка буде дільником, а діленим буде вже інше число. Таким чином учень поступово закріплює знання, що повʼязані з цією темою та вчиться виконувати ділення на «девʼять» майже автоматично, що буде корисно для виконання більш складних завдань у майбутньому.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.