При додаванні великих чисел чи не головну роль відіграє памʼять. Саме тому особливу увагу треба приділити вправам, що розвивають і вміння виконувати, власне, математичні завдання, і разом з цим стимулюють розвиток памʼяті. Таким є це завдання, у ході виконання якого дитина тренуватиметься додавати не два, а три і більше пʼятицифрові числа. На екрані перед учнем на кожному етапі новий приклад. Проте є дещо спільне між ними. По-перше, всі доданки завжди є пʼятицифровими числами, тобто рахунок йде на десятки тисяч. По-друге, доданків три і більше. Під прикладом є кілька чисел, які виступають в ролі варіантів суми цих доданків. Учень виконує обчислення, після чого обирає той варіант, який є правильним. Коли дитина виділяє це число, то проходить на наступний етап, до нового прикладу. Складність у виконанні завдання полягає у тому, що учень тримає в памʼяті досить великі цифри. Коли дитина додає першу пару доданків, то має памʼятати результат цієї дії, аби вже до нього додати третій доданок, і вже до нього – четвертий, якщо він є на цьому етапі. Таким чином саме наявність варіантів відповіді служить орієнтиром.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: вирішує приклади в декілька етапів, використовуючи чотири операції. Розв’язує рівняння, де невідоме є буквою.