Це завдання є зворотнім до минулого. Якщо там треба було розглядати всі розряди числа як його доданки, то тут вже є готове число, де кожну цифру треба привʼязати до назви свого розряду. На кожному етапі вправи на екрані перед учнем міститься нове число. Воно велике – пʼятицифрове. Учень, вже ознайомившись з поняттям розряду чисел, розуміє, що кожна цифра має певне значення не тільки сама по собі, а й завдяки тому, де саме у числі вона знаходиться. Під цим пʼятицифровим числом міститься перелік всіх розрядів, які в ньому є. Дитині залишається тільки вставити відповідні цифри до порожніх клітинок біля кожного розряду. Таким чином замість додавання до цифри певної кількості нулів для позначення розряду використовується його назва. Виконувати це завдання буде досить легко після того, як дитина зрозуміє, що цифри треба вписувати у порожні клітинки у своєму звичайному порядку. Перша цифра, тобто крайня ліворуч, означає найбільший розряд, тому вона вписується у клітинку поряд з назвою «десятки тисяч». І так треба робити з кожною. Коли учень введе всі цифри по своїх місцях, то розшифрує велике число і пройде на новий етап, до нового аналогічного пʼятицифрового числа. Чим швидше дитина буде рухатись з етапу на етап, тим більш впевнено вона буде працювати з цією темою.
Учень/учениця: розглядає ціле число як сукупність певних чисел, наприклад, інтерпретує 56 ÷ 8 як 56 об'єктів, розподілених на 8 рівних частин.