Учень вже вміє порівнювати між собою великі числа. Але справжнє оволодіння певною навичкою можливе тільки тоді, коли дитина її закріпить за допомогою різних способів. Ця вправа присвячена покращенню вміння учня знаходити більше та менше числа серед інших, порівнюючи їх між собою. А щоб дитині було цікаво, завдання має сильний ігровий акцент, а не звичайну форму математичного прикладу. На екрані перед дитиною міститься зображення шкіільної дошки. А на ній у хаотичній послідовності розміщено досить великі числа – пʼятицифрові, тобто йде мова про десятки тисяч. Над цим малюнком є завдання, де вказано, що саме учень має знайти цього разу: найбільше число чи найменше – на різних етапах змінюється не тільки зображення й числа, а й обʼєкт пошуку. Дитина аналізує кожне з чисел та «ловить» його, виділяючи. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап. З кожним рівнем учень виконує завдання все більш впевнено і швидко завдяки тому, що поступово приходить усвідомлення принципу порівняння. Йде мова про порозрядне порівняння. Якщо всі числа, скажімо, пʼятицифрові і знайти треба найбільше, то починається все з пошуку числа, де крайня ліва цифра найбільша. Якщо таких два чи три, то порівняти треба наступний розряд поки не знайдеться необхідне, а на інші числа можна не звертати увагу.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.