Кругові діаграми завдяки особливостям викладеної в них інформації мають на меті розподілення часток цілого згідно з їхнім розміром. Все коло означає загальну кількість предметів, а величина кожного сектору – число окремого підтипу обʼєктів у порівнянні з іншими. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з круговими діаграмами та дізнається про базові прийоми їхньої роботи. На екрані перед дитиною міститься зображення такої діаграми – нової для кожного наступного етапу завдання. Кожен сегмент підписано числом, яке означає кількість предметів того чи іншого типу. Сегменти відрізняються й кольором. Під графіком знаходиться розшифрування кольорових позначок, наприклад, що зеленим позначається той сегмент, який означає кількість огірків. Під діаграмою є назва одного з предметів. Дитині залишається просто співвіднести її з кольором, подивитись, яка цифра на цьому кольорі позначена – і ввести її у порожню клітинку. Коли дитина буде розшифровувати інформацію з діаграми, то помітить, як сегменти розташовані, як їх розмір співвідноситься. Це закладе хороший фундамент для майбутньої роботи з круговими графіками у більш складній формі. Коли дитина вводить у порожню клітинку потрібне число, то проходить на наступний етап до нової кругової діаграми, де будуть інші сегменти та нові обʼєкти для порівняння кількості.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.