У цьому віці дитина вже має досвід роботи з грошима, тому ця вправа йде трохи далі, ніж просто знайомство з гривнями чи копійками. У ході виконання цього завдання дитина буде лічити досить значні суми, які будуть складатись з грошей обох типів, як з паперових банкнот, так і з монет. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься зображення грошей. Учень має проаналізувати цей малюнок, після чого порахувати загальну суму, яка на цьому рівні є в наявності. Учень вже знає, як рахувати гроші: дивитись треба не на кількість самих монет чи купюр, а на цифри, які позначають номінал. Учень сумує їх (оскільки мова йде про сотні, то опрацьовувати дитині доведеться трицифрові числа – і все це подумки, без цифрового прикладу). Важливо, щоб дитина не забувала: кожна сотня копійок – це одна гривня. Під зображенням грошей міститься кілька гаманців. Кожен підписано цифрами – це кількість грошей, яка там знаходиться, дитина серед них обирає той єдиний гаманець, гроші в якому за кількістю співпадають з сумою, яку нарахував учень за ілюстраціями зверху. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання. Там на нього чекатиме нова сума грошей та інші гаманці.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси (без переходу через одиницю вимірювання); використовує знання про довжину, масу тіл та одиниць їх вимірювання при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач.