Логічні задачки схожі на звичайні математичні, але є одна суттєва відмінність. Вона полягає у тому, що, виконуючи логічні задачки, нема необхідності працювати з цифрами. Натомість дитина порівнює різні величини між собою, просто керуючись логікою. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи змальовується певна ситуація, яка і є умовами задачі. У цій ситуації кількість обʼєктів, або, скажімо, відстань між місцями чи предметами, описується з точки зору порівняння: тобто вказано, що кількість яблук більша за кількість груш, але груш більше за абрикос. Тож дитина має відповісти на питання задачки, скажімо, яких фруктів найбільше (яблук) або найменше (абрикос). Варіанти відповіді є безпосередньо під задачкою, яку бачить дитина. Правильне рішення цілком залежить від того, чи правильно учень зрозумів умови задачки та питання, тому дуже важливо, щоб дитина дійсно ретельно вивчила всі одиниці вимірів, а також прочитала кожне речення у задачці. Коли учень зробить свій вибір з-поміж названих під умовами задачі варіантів, то пройде на наступний етап. Там сюжет буде інший, але виконати треба буде приблизно аналогічний список дій: порівняти між собою обʼєкти, про які йде мова, а також відповісти на питання, яке формулюється наприкінці умов задачки. Кожен рівень супроводжується своїм набором ілюстрацій, які доповнюють візуальний ряд.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.