У ході виконання цього завдання дитина продовжить повторення та закріплення знань таблиці множення. Цього разу учень буде проходити множення на «6». У цьому випадку ніяких хитрощів, як з пʼятіркою, нема. Тому дитині доведеться дійсно напружити памʼять, аби не тільки не забувати, а й досить впевнено множити на «шість». На кожному етапі перед учнем міститься новий приклад з числом «6» в якості одного з множників. Другим множником виступає інше одноцифрове число з першої десятки. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб ввести добуток, тобто число, котре є результатом дії множення, у порожню клітинку, на своє місце після знаку «дорівнює». Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де треба виконати дії аналогічного характеру з іншим прикладом. Одноманітна механіка виконання вправи пояснюється необхідністю просто вивчити всі варіанти множення на «6». Проте візуальний ряд урізноманітнюється завдяки наявності додаткових образів, тваринкам, що визирають з-за цифр, різноманітній кольоровій гамі самих чисел. Завдяки цьому учень не встигає знудитись, рухаючись між етапами вправи.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.