Здебільшого учень округляв досі тільки до десятків, але насправді виконувати цю операцію можна і з іншими розрядами. У ході виконання цього завдання дитина навчиться знаходити найближчу сотню до поданого числа. Правило аналогічне, як і з округленням до десятків. Якщо цифра, яка відповідає за кількість десятків, менше пʼятірки, то при округленні обирається та сотня (тобто кругле число з двома нулями), яка є найближчою меншою від початкового числа. Якщо ж цифра у розряді десятків – це «5» або більша, то число округляється до наступної, тобто до більшої найближчої сотні. Цифри, які відповідають за розряд одиниць не враховуються зовсім. Тож, якщо початковим число є, скажімо, «239», то після округлення до сотень буде вже «200», а от якщо початковим числом було «573», то після округлення буде «600». У завданні до кожного рівня завдання вказано одне таке початкове трицифрове число. Під ним є кілька варіантів того, яким стане його округлений до сотень варіант. Дитина обирає той, який вважає правильним, після чого проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Саме різниця між цифрами у розряді десятків і одиниць є головною «пасткою». Як вже було сказано вище, на одиниці при округленні до сотень дитина не має звертати увагу, тож навіть якщо число закінчується на «9», але цифра у розряді десятків – це четвірка, то після округлення число все рівно зменшується.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.