Існує дуже багато видів послідовностей і принципів її створення. Якщо, виконуючи минулі вправи цього циклу завдань, дитина вчилась копіювати вже існуючі ряди обʼєктів, створюючи продовження або просто копії цих послідовностей, то у ході виконання цього завдання дитина буде створювати обернену послідовність на базі вже існуючої. Обернена послідовність складається з тих самих елементів, що й базова. Кількість складників теж не змінюється. Іншим є лише співвідношення цих самих елементів. На екрані на кожному етапі дитина бачить нову послідовність обʼєктів. Учень аналізує цю послідовність, після чого у клітинки, що знаходяться під нею переміщує елементи, з яких складається верхній ряд, таким чином, щоб утворити обернену послідовність. щоб зробити це правильно, дитина має розподілити існуючу послідовність на частини, наприклад, на пари елементів. Існуючі пари різних фігур треба поміняти місцями, а пари однакових – перемістити у іншу ділянку послідовності так, щоб пари елементів двох послідовностях ніколи не співпадали: трикутники не знаходились під трикутниками цього ж кольору і форми, рибки сусідствували не з квадратиками, а з колами тощо. Коли учень утворить обернену послідовність на базі існуючої, то пройде на наступний етап, де будуть зовсім інші елементи для виконання аналогічного завдання. Щоб правильно створити обернену послідовність, необхідно проявити уважність, фантазію та концентрацію.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.