Щоб краще вивчити будь-яку тему, її треба повторювати. Але дитина буде гірше сприймати та запамʼятовувати інформацію, якщо процес її засвоєння буде нудним. Тому дуже важливо, щоб вправи, які присвячені одній і тій самій темі, мали різну форму. Це завдання також допомагає покращити навики роботи з пʼятицифровими числами та орієнтацію в їхніх розрядах, але выдрязняэться за механікою виконання від минулих. На екрані перед учнем у хаотичному порядку є кілька таких чисел. Над числами є завдання, у якому вказано певну цифру та її місце в числі, тобто розряд. Учень вивчає всі числа та знаходить у кожній цифри, які відповідають за названий розряд. Те число, в якому цей розряд співпадає із цифрою із умови, і треба виділити. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де будуть нові пʼятицифрові числа. Починати роботу варто саме з пошуку розряду, а не цифри, яка може повторюватись в різних числах.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.