Оскільки досі дитина здебільшого працювала з точними математичними величинами, недивно, що актуальність теми округлення викликає подив у деяких дітей. Адже округлення – це, по суті, спроба знайти приблизне, а не точне число обʼєктів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати ці навички з грошима, адже саме для цього найчастіше і використовується округлення у повсякденному житті. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься певна сума грошей. Вона розподілена по персонажах, кожен з яких хоче виконати різні покупки. Наприклад, є хлопчик, який хоче купити ескімо за «12» гривень, і є дівчинка, котра хоче купити морозиво-ріжок за «15» гривень. Учню треба дізнатись, скільки всього грошей у дітей і округлити цю суму. Тож завдання має два етапи: спочатку учень має сумувати гроші, які є у персонажів, після чого вже з цією цифрою проводити дію округлення. Для цього прикладу результатом є число «30», яке є результатом округлення «27». Коли дитина вписує у порожню клітинку, яка міститься під зображенням дітей і ціною на їхні покупки, число, котре є кінцевою відповіддю, то проходить на наступний етап, до нового аналогічного завдання. Завдяки тому, що саме округлення дитині доводиться робити подумки (після того, як учень складе разом дві наявні на екрані цифри), це завдання дійсно ефективно перевіряє навички округлення дитини та закріплює їх.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.