Здебільшого дитина виконує математичні завдання, в результаті яких треба дізнатись точну кількість предметів або просто конкретне число. Проте насправді у житті досить часто бувають ситуації, коли те чи інше число треба дізнатись хоча б приблизно. Наприклад, якщо конкретна цифра не потрібна взагалі, або відомо, що кількість предметів постійно трохи змінюється або в одну, або в іншу сторону. Або просто якщо треба виконати велику кількість різних математичних дій, і це зручніше робити з деяким числами – тоді необхідно певне число округлити. Цей процес означає, що число перетворюється до найближчого, яке закінчується на «нуль». Вся складність процесу округлення полягає у тому, щоб зрозуміти, до якого саме круглого числа подана цифра найближча. Правило єдине і універсальне для всіх випадків: якщо остання цифра – менша від пʼяти, то число округлюється до попереднього, а якщо останньою цифрою, власне, і є «5» або більше, до «9» включно, то число перетворюється на наступне кругле. Наприклад, якщо це «24», то при округленні воно перетворюється на «20», проте вже якщо це «25», то воно округлюється до «30». Пʼятірка виступає в якості такого умовного барʼєру, досягнувши який, число можна округлити до наступного округлого, а не досягнувши – тільки до попереднього. Учень у ході виконання цього завдання засвоює це правило на практиці, коли на кожному етапі вправи округлює нове багатоцифрове число. Варіанти відповіді знаходяться під ним, і ці варіанти водночас підказують і плутають, тож дитині доведеться добре сконцентруватись, щоб пройти це завдання.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.